BlackBerry


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Fight with my best friends

hello :) happy thursday and tak lame lagi sekolah akan dibuka
and blabla , cerita pasal sekolah ni kan .
mengingatkan i tentang my best friend Ainaa , dalam picture
yang pakai tudung tu . k .
in fb kite ade closed group untuk group kite then ,
time tu i happy-2 cakap kat wall group tu yang i ade 10 baju baru ..
then dia tulis comment "KECOHH"

time i tengok tu perasaan i angryyy + sakit hati .
nak happy kat group pun tak boleh ke ?
perlu ke cakap "KECOH" time kau tersempak dengan crush kau
tu then kau happy-2 ade aku cakap kau kecoh ?
takde kan ? sakit hati je kalau lame-2 macam ni .
perangai kau macam tu ape boleh buadkan ?
kalau aku cakap kau kecohh ? mesti lah kau terase kan ?
jage sikit hati orang . jangan sedap cakap macam tu :'(

aku sayang kau tau tak Ainaa , aku bukan nak kutuk kau kat blog .
and takkan kite dah bertahun-2 kawan kau tak kenal perangai aku lagi ?
tu saje untuk harini .

my post stop here

end


0 comment[s] | back to top